Forum www.piotrbus.fora.pl Strona G│ˇwna www.piotrbus.fora.pl
Piotr Bus- Wirtualna firma produkujaca autobusy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Kazda z was moze miec piekne i duze usta wypukłe i napuchni

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.piotrbus.fora.pl Strona G│ˇwna -> Informacje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 728
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/4
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 10:47, 05 Kwi 2014    Temat postu: Kazda z was moze miec piekne i duze usta wypuk┼ée i napuchni

BUDZI─ć TYLKO W MOMENCIE ZRYW├ôW NARODOWYCH
[link widoczny dla zalogowanych]
ka┼╝dy o tym wie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a ja dzi┼Ť zakupi┼éam gruszk─Ö- i b─Öd─Ö pr├│bowa─ç... [link widoczny dla zalogowanych] polecam szkolenie w berlinie - fajna cena i naprawd─Ö robi wra┼╝enie.
Czyli jakie┼Ť 10 cm r├│┼╝nicy w obwodach. Nic bardziej mylnego do tego jeszcze doszedl bol pochwy w miejscu szycia:/ By┼éam przekonana, ┼╝e to tylko formalno┼Ť─ç, a dowiedzia┼éam sie ┼╝e mam torbiel na lewym jajniku i to wielko┼Ťci mandarynki. Przepraszam ┼╝e dopiero teraz ale mia┼éam k┼éopot z netem Sledziki musz─ů by─ç pychotka Jutro jak b─Öd─Ö wraca┼éa z pracy to kupi─Ö ┼Ťledzie i zrobi─Ö je wed┼éug Twojego przepisu. w sumie zgadzam si─Ö z ag─ů , jest ci─ů┼╝ko ale dasz rad─Ö [link widoczny dla zalogowanych]
Zapisane informacje s─ů omawiane podczas spotka┼ä. ale to zlaezy do jakiej rodizny trafisz, nie mozna uog├│lniac, tak samo francuzi jak i polacy s─ů r├│zni Te┼╝ by┼éam w Cleopatrze i czuj─Ö ┼╝e tego salonu nie zamieni─Ö na inny. Naprawd─Ö gor─ůco polecam!!! nie rozumiem tego... zardzi┼é Owszem Smoktunowicz te┼╝ zawini┼éa ale przeciez go nie zmusz─ů do seksu,nie zdradzia┼é go tak wi─Öc zawini zarwno Lis jak i Smoktunowicz.... Sosnowiec,ale mysl─Ö ze wszedzie podobnie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pytam bo stosowałam te mieszkanke jako ogólny peeling i nawilżenie/natłuszczenie skóry:
[link widoczny dla zalogowanych]
Po g┼éowie chodzi mi maxxus i york, prosz─Ö doradzcie kt├│ra z nich jest lepsza wakacje tuz tuz i czas by juz zacz─ůc ─çwiczyc no i ja chce sprobowac tylko nie wiem czy dobrze rozumiem:tzn 1 seria to jest te 6 cwiczen(to raz z jedna potem z dwiem nogami itd)no a w 1 dniu trzeba tych 6 cwiczen z przytrzymaniem na 2-3 sekundy zrobic tak?czy jak bo ie kumata jestem cos
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

pycha [link widoczny dla zalogowanych] hej kreciolki ja tez mam bardzo krecone wlosy niczym kabla od telefonu jak bylam mala zawsze plakalam dlaczego mam takie wlosy ,ale z wiekiem zaczelam je kochac poniewaz nauczylam sie je pielegnowac a one mi sie odwdzieczyly.a wiec lasencje jesli wlosy wam sie pusza podczas snu i nie tylko najlepsza i sprawdzona rada wyschniete wlosy delikatnie zmoczcie jeszcze raz tak zeby nie byly mokre i wgnieccie we wlosy krem do wlosow dobre sa te .z zjaja tanie i nie kleja wlosow!!
Kup sobie wibrator i kilka filmikow a nim sie nie przejmuj moze zostaw to tak jak jest nie nalegaj na seks nie pytaj i nie pros, powinien sie sam zorientowac ze cos nie gra i moze wtedy we┼║mie sie za siebie. ja jestem za manicure hybrydowym - trzyma do 3 tygodni i paznokcie s─ů po nim bardzo b┼éyszcz─ůce, nie matowiej─ů jak po zwyk┼éych lakeirach. moze przez jakas agencje?? szukam kolezanki ! Nie wiem co poczac...nie chce pasemek bo bede sie zle czula w takich czekoladowo-blond [link widoczny dla zalogowanych]
niestety nie mam tez zadnego godnego polecenia fryzjera!! i tyle . Najlepsze fryzjerki s─ů w Event w Krakowie. kobietki co my┼Ťlicie o ┼╝elach (I-Nails)i czy karzdy ┼╝el trzyma sie na p┼éytce paznokcia - osoby, kt├│re chc─ů odwlec w czasie zabiegi chirurgii plastycznej na kalamis.pl jest du┼╝o wyb├│r takowych. Apropo pisalam do ciebie meila....hmmm pewnie zapracowany jestes co?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] p?kid=78 )
[link widoczny dla zalogowanych]

Bardzo sie ciesze ,ze tak dzielnie dajecie sobie rade.
[link widoczny dla zalogowanych]
Stosowa┼éam ju┼╝ szampony z nast─Öpuj─ůcych firm: 0,5 kg w d├│┼é dlaczego ja nie moge schudnac?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

kwestia podkładu, ale i retuszu zdjęcia [link widoczny dla zalogowanych] Rok popracowałam w salonie u koleżanki a teraz otwieram własny
gdzie mieli┼Ťcie praktyki i jak by┼Ťcie je ocenili? Nie ma standaryzacji w tych \lekarstwach\. Jestem weterank─ů diet, nie stosowa┼éam M, ale Avipron dawno temu jak jeszcze by┼é w sprzeda┼╝y. No dobra, to tyle. 2) droga wersja [link widoczny dla zalogowanych]
Oj, jak si─Ö boj─Ö ! Manta_ma, co s┼éycha─ç u twoich dw├│ch kilogramk├│w? Brome, po 100% satysfakcji jeststem odpowiedni─ů osob─ů aby wypowiedziec sie o fachowosci i profesjonalizmie lekarza. Ale nie wiem co znacz─ů dla s─ůdu niskie dochody. POCZATKUJACY (Tu zadawaj pytania je┼╝eli jeste┼Ť pocz─ůtkuj─ůc─ů stylistk─ů, manicurzystk─ů lub pedicurzystk─ů): Farsz: Noga jest ju┼╝ wyd┼éu┼╝ona a po operacji jestem 2 miesi─ůce.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

mam nadzieje ze nie zarazi sie tym swinstwem...
[link widoczny dla zalogowanych]
W udach straci┼éam ok 4cm a cellulitu w┼éa┼Ťciwie nie ma. piatej rano!!!
:/...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Och,to zapraszam do mnie taktaczku Moi te┼Ťciowie maj─ů 10 dzieci+6 synowych+4 zi─Öci├│w,23 wnucz─Öta i tylko czeka─ç na prawnuki [link widoczny dla zalogowanych] W listopadzie 2007 roku dowiedzia┼éam si─Ö ┼╝e jestem w 6 tygodniu ci─ů┼╝y.
U mojej wychodzi┼éy cztery jedynki jednocze┼Ťnie (g├│rne i dolne), by┼éo masakrycznie, ale i tak najbardziej przera┼╝aj─ů mnie tr├│jki i czw├│rki, bo pono─ç s─ů najbardziej uci─ů┼╝liwe i bolesne dla dziecka Beztajemnic@buziaczek .pl smieszy mnie do ┼éez.... Bardzo mi pomog┼éy wypowiedzi kobiet ktore przezy┼éy to co ja , jestem z was dumna i dzieki wam znajduje si┼ée ┼╝eby ┼╝y─ç dalej dla siebie a nie dla niego . 1 ┼éy┼╝eczeka to u nich 1 ┼éy┼╝eczka cukru. [link widoczny dla zalogowanych]
nic nawet farby dobrze nie nalorzyc a o pasemkach nie wspomne. w zwiazku z tym mam pytanie -czy ktos, ktokolwiek slyszal o przypadku lecznia hipnoza bezsennosci? OCZYWI┼ÜCIE , ┼╗E SI─ś NIEPODDAM!!!!!! Dzi┼Ť pokaza┼éa 77,5 co ju┼╝ mnie dobija! Ja wczoraj by┼éam u chirurga z moim wrastaj─ůcym paznokciem, od kilku miesi─Öcy, a dok┼éadniej od porodu (nie wiem czy to ma jaki┼Ť zwi─ůzek) boli , ropieje , i wychodzi mi zniego mi─Öso i ropa, Lekarz przepisa┼é mi ma┼Ť─ç detromecyna, a je┼╝eli nie pomo┼╝e to za tydzie┼ä trzeba b─Ödzie wyci─ů─ç paznokie─ç Co do tego Carlo Biani w katowicach, to chyba nie b─Ödzie jednak taki drogi, ja chodz─Ö we Wroc┼éawiu i np strzy┼╝enie w┼éos├│w kr├│tkich to wydatek ok 55 z┼é. Ale lekarz mi to odradzi┼é poniewa┼╝ w miejscu tego wype┼énienia jest s┼éabsza ko┼Ť─ç i moze si─Ö ┼éatwiej z┼éama─ç podczas nacisku lub upadku
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.piotrbus.fora.pl Strona G│ˇwna -> Informacje Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin